ПАСПОРТ

Херсонського закладу дошкільної освіти №85

Херсонської міської ради

 

(назва закладу)


 

 

1.

Тип місцевості (сільська/міська) -  Міська

2.

Повна назва закладу: Херсонський заклад дошкільної освіти № 85 Херсонської міської ради

 

 

3.

Телефон -  42- 29- 06

4.

Електронна пошта Ulibka85@ukr.net

5.

Сайт закладу - https://detskiysad85.jimdofree.com

6.

Тип навчального закладу: Загального розвитку

 

 

7.

Форма власності - Комунальна

8.

Ідентифікаційний код - 30069606

9.

Керівник закладу:Компаній Наталія Анатоліївна

 

 

10.

Рік заснування - 1988

11.

Кількість вихованців за проектною потужністю - 280

12.

Фактична кількість вихованців - 100

13.

Загальна кількість групових осередків - 5

 

у тому числі:

 

Кількість ясельних груп: 1

 

 

 

Кількість дітей ясельних груп - 14

 

наповнюваність груп - 14

 

Кількість садових груп: 4

 

 

 

Кількість дітей садових груп - 86

 

наповнюваність груп - 21

 

 

 

Дотримання принципу групової ізоляції (так/ні)

14.

Загальна кількість працівників закладу - 29

15

Режим роботи  закладу -10,5 год.  Чергова група – 12 год

16.

Технічні характеристики закладу:

 

матеріал будівельних конструкцій – цегляна кладка

 

кількість корпусів - 3

 

кількість поверхів -2

17

Влаштування території:

 

Наявність огородження -  так

 

Кількість групових майданчиків - 5

 

Наявність тіньових навісів, їх стан – в наявності , 4 навіси потребують ремонту

 

Облаштування пісочниць, наявність кришок  -  облаштовано відповідно Санітарному Регламенту

 

Кратність заміни піску  - наповнюваність пісочниць 1 раз на рік, кратність заміни відповідно забруднення

 

лабораторні дослідження піку проводяться (зайве закреслити)

 

Наявність заборонених колючих дерев, кущів, рослин з отруйними властивостями відповідно до Переліку рослин, дерев, кущів з колючками, отруйними плодами, а також грибів: відсутні

 

 

 

Благоустрій території , санітарне очищення -  територія чиста

 

 

18.

Організація заходів з дезінфекції, дезінсекції, дератизації в приміщеннях

 

 

 

Гігієнічні вимоги до будівель та приміщень:

 

наявність умов доступності будівлі - доступно

 

санітарно-технічний стан приміщень -  відповідають санітарним нормам

 

дата проведення капітального ремонту -  2013 частковий   ремонт покрівлі

 

дата проведення поточного ремонту -  щороку

 

наявність документів, що підтверджують безпечність для здоров’я дітей матеріали, що використовуються для оздоблення приміщень: сертифікати

19.

наявність спеціальних приміщень (у разі наявності зазначити кількість):

 

музична зала   - в наявності

 

спортивна зала, загальною площею -  60  м2

 

медичний кабінет – в наявності

 

ізолятор  - на  1 ліжко

 

 

 

Пральня, дотримання поточності, забезпечення обладнанням, стан утримання  - задовільному стані

 

 

 

Приміщення, що здаються в оренду, предмет оренди – не здаються

 

СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

20.

Система теплопостачання -  централізована

 

вид теплоносія / вид палива – централізоване

 

загальне споживання палива (по нормам) –    236,11 Гк. на рік

 

довжина теплової мережі (загальна) – _______- м.

 

Технічне устаткування (котли опалювання)

 

тип, марка –

 

рік введення в експлуатацію -

 

допоміжне обладнання (насоси) -

 

Лабораторний контроль за вмістом окису вуглецю в повітрі приміщень з пічним опаленням:

 

 

 

Огородження опалювальних приладів у групових осередках

 

 

 

 

 

 

21.

Вентиляція приміщень, справність мереж:-  в наявності в задовільному стані

 

 

22.

Дотримання повітряно-теплового режиму:  дотримується

 

Температура, вологість повітря  в приміщеннях -

 

 

 

 

 

Лабораторний контроль показників мікроклімату та концентрації CO2, аміаку, фенолу, формальдегіду, запиленості:

 

 

 

Лабораторний контроль окиснюваності повітря, кількості мікроорганізмів

 

 

 

 

23.

Водопостачання (централізоване, локальне від артсвердловини, локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до приміщень, децентралізоване – від криниці без розводки водогінних мереж): централізоване

 

 

 

 

 

 

 

Результати лабораторних досліджень води відповідають вимогам ДСанПіН (так/ні, якщо ні за якими показниками): так

 

 

 

Приміщення забезпечені гарячим водопостачанням (у разі відсутності перелічити приміщення): так , бойлери

 

 

 

Температура гарячої води

24.

Організація питного режиму: організовано, кип’ячена вода на харчоблоці

 

 

25.

Каналізація (централізована, на вигріб) - централізована

 

 

 

Наявність туалетівдля персоналу, в тому числі для працівників харчоблоку: в наявності

 

 

 

Наявність договорів про поводження з рідкими відходамиза необхідності (так/ні) - ні

 

 

 

 

26.

Природне та штучне освітлення

 

 

 

Облаштування сонцезахисних пристроїв на вікнах: так

 

Тип ламп штучного освітлення в групових осередках: енергозберігаючі та світлодіодна

 

Наявність захисної арматури на світильниках (так/ні):

 

Поводження з несправними, перегорілими люмінесцентними лампами: здаються  на утилізацію

 

      Лабораторний контроль рівня освітленості (так/ні, кратність)

27.

Вимоги до утримання приміщень та обладнання

 

Обладнання приміщень меблями, справність, розміщення, відповідність ростовим параметрів, маркування: відповідно вимогам

 

Відповідність кількості  місць за столами та стільців відповідно до списку дітей  - відповідає

 

Обладнання спальних кімнат, достатність ліжок відповідно до списку дітей, дотримання відстані при розміщення: відповідно вимогам

 

Заміна постільної білизни, зберігання – заміна згідно графіку заміни білизни , чиста білизна зберігається у кастеляни.

 

Облаштування туалетів (наявність вішалок для індивідуального розміщення рушників, умов для миття рук, санітарне обладнання санвузлів, стелажів для горщиків тощо) – в наявності

 

Дотримання правил маркування  ліжка, білизни, рушників, шафами у роздягальні, горщику (для дітей раннього віку) відповідно до списку дітей у групі  -  дотримано

 

Дотримання гігієнічних вимог до утримання приміщень -  дотримується , відповідно Санітарному Регламенту

 

Наявність умов для обробки та зберігання столового посуду , достатність посуду –  в наявності

 

Дотримання правил миття та обробка іграшок -  дотримується , відповідно Санітарному Регламенту

 

Дотримання правил обробки килимів - дотримується

28.

Санітарно-дезінфекційний режим

 

Наявність у групових шаф для зберігання прибирального інвентарю та дотримання умов приготування дезінфекційних розчинів: в наявності

 

Наявність деззасобів, дотримання вимог щодо зберігання та застосування: в наявності 

 

Наявність умов для дотримання режиму вологого прибирання: дотримується відповідно графіку вологого прибирання

 

Наявність умов для провітрювання приміщень: проводиться провірю вальний режим

29.

Забезпечення харчування

 

Наказ керівника закладу освіти відповідальними за організацію харчування в закладі № 84 від 07.09.2020., відповідальна особа:  Сестра медична старша Андрієвська Лариса Іванівна

 

Разовість харчування – трьох разове харчування

 

Середня вартість харчування на 1 дитину (сад/ясла) – 20,40 грн., садові  гр. – 30  грн.

 

Перелік постачальників харчових продуктів – ТОВ  « Дом Юг Сервіс»

 

Наявні маршрути, графіки та обсяг завозу продуктів харчування у заклад : копії медичних книжок

 

 Контроль за організацією харчування

 

 

Так/ні/не застосовується/ інше (описати)

1)       

Харчові продукти приймаються за наявності товарно-транспортної накладної, документів, що засвідчують якість (так/ні – описати)

 так

2)       

Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією здійснюється

так

3)       

Акти бракеражу при встановленні недоброякісності будь-якого продукту комісією з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини (зазначати кількість актів)

так

4)       

 

 

5)       

Кількість випадків виявлення недоброякісної продукція (зазначати кількість випадків, види продуктів, вага)

 відсутні

6)       

Терміни реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини дотримуються

 так

7)       

Облік та контроль за зберіганням продуктів харчування, дотриманням установлених правил щодо оформлення  приймання й видачі їх, за проведенням інвентаризацій (переобліку) здійснюється

 так

8)       

Наявність погодженого перспективного меню

 так

9)       

Дотримання погодженого меню

так

10)   

Наявність картотек (технологічних карток) страв

так

11)   

Дотримання технологічного процесу приготування готових страв

так

12)   

Оцінювання кожної частини страви за такими критеріями: готовність, форма нарізки, відповідність рецептурі, наявність сторонніх домішок (погано перебрана крупа, погано почищені овочі тощо) здійснюється, журнал бракеражу ведеться

так

13)   

Контроль температурних режимів здійснюється та дотримується час видачі страв

так

14)   

Наявність добової проби кожної страви раціону та умови їх зберігання на харчоблоці

так

15)   

Наявність заборонених харчових продуктів в закладі

Ні

16)   

Чи різноманітне меню:

кількість днів на тиждень, коли в меню присутні страви з риби - 

кількість днів на тиждень, коли в меню присутні страви з м’яса -

кількість днів на тиждень, коли в меню присутні свіжі фрукти -

кількість днів на тиждень, коли в меню присутні свіжі сезонні овочі -

кількість днів на тиждень, коли в меню присутні молоко, молочні вироби

 

 

1 раз;

4 рази;

Щодня;

Щодня;

Щодня

17)   

Частота заміни м’яса

 відсутнє

18)   

Частота заміни риби

відсутнє

  19)

Частота заміни молока згущеним молоком

 В разі відсутності молока

   20)

Харчування дітей здійснюється відповідно до норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (постанова КМУ від 22.11.2004 № 1591) (так/ні - описати)

 

 

 так

                                                Вимоги до приміщення та обладнання:

 

харчоблок має повний набір виробничих приміщень, цехів (так/ні-описати) - так

 

організація харчування в пристосованому приміщенні (так/ні) - ні

 

гігієнічні вимоги до приміщень дотримуються/не дотримуються (описати) - дотримуються

 

технологічне обладнання у харчоблоку у достатній кількості, потреба у заміні, придбанні (так/ні-описати)

 

-          Не в повній кількості, потребує заміни.

 

холодильне обладнання на харчоблоці у достатній кількості, потреба у заміні , придбанні  (так/ні-описати) - так

 

Холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери) для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються наявне(так/ні-описати) - так

 

Для молочних, м'ясних та рибних продуктів, передбачено окреме холодильне обладнання(так/ні-описати).  - так

 

кухонний посуд у достатній кількості (так/ні) – так

 

відсутність посуду з пошкодженнями, або пластмасового багаторазового використання (так/ні) – ні

 

наявність обладнаного місця для миття рук працівників на харчоблоці (так/ні) - так

 

Дотримання гігієнічних вимог:

 

працівники забезпечені санітарним одягом для робіт, що пов’язані з організацією харчування, та промаркованим спеціальним одягом для прибирання приміщень: так

30.

Організація медичного обслуговування та формування гігієнічних навичок та засад здорового способу життя- в закладі постійно впроваджується в освітній процес формування гігієнічних навиків та здорового способу життя

 

Організація ранкового прийому дітей

 

Дотримання режиму прогулянок  - дотримується

 

Укомплектованість кваліфікованими кадрами середніх медичних працівників - так

 

У випадку відсутності у закладі освіти медичного працівника засновник (засновники) наявність договору з закладом охорони здоров’я або фізичними особами-підприємцями, які провадять господарську діяльність з медичної практики (сестринська справа, педіатрія, сімейна медицина) про медичне обслуговування

 

Дотримання періодичності обов’язкових медичних профілактичних дітей(так/ні) - так

 

Керівник закладу освіти контролює наявність проходження попереднього та своєчасне проходження періодичних медичних оглядів працівниками закладу освіти у терміни, що передбачені законодавством України(так/ні) – так

 

Особисті медичні книжки зберігаються у медичного працівника або в особи, яка визначена наказом керівника закладу освіти, як відповідальна за їх зберігання (так/ні) – так

 

Дотримання періодичності обов’язкових медичних профілактичних персоналом (так/ні) - так

 

 

Опис виявлених невідповідностей по пунктам паспорту:

 

Дата   складання паспорту 01.03.2021 р.

Суб’єкт господарювання/

уповноважена особа                       ________________________ Наталія КОМПАНІЙ                  

 

Члени робочої групи:                    ________________________________________

                                                            ________________________________________

                                                             _________________________________________

 

 


About | Privacy Policy | Sitemap
Дитячий ясла-садок №85